16 Mei 2012


Selamat Hari Guru kepada semua insan yang bergelar pendidik!
saya amat rindu zaman saya menjadi seorang pelajar yang dahagakan ilmu daripada seorang guru.
Terima kasih cikgu kerana telah berusaha menjadikan saya seperti mana saya sekarang ini.
Terima kasih cikgu atas semua doa cikgu!
Terima kasih kerana penat lelah menyemak buku latihan saya yang kekadang membuatkan cikgu pening kepala,
terima kasih cikgu atas segala masa yang cikgu berikan untuk memahamkan saya yang jahil,
Terima kasih cikgu kerana menjadi seorang yang serba hebat dalam segala hal,
Terima kasih cikgu kerana membuatkan saya jatuh cinta dengan profesion guru,
Terima kasih cikgu kerana tidak pernah mengatakan tidak kepada saya,

"Ya Allah, Kau ampunkanlah dosa semua guru-guruku dan semua orang yang pernah memberikan ilmu kepadaku walaupun dengan sebaris kata. Semoga mereka tergolong dalam orang-orang yang beriman".
Maafkan saya cikgu atas segala kekhilafan saya yang menyakiti cikgu sewaktu dulu.
"SELAMAT HARI GURU"

0 comments:

Post a Comment


up