Tudung

Assalammualaikum wbt,
Hari ini merupakan kelas Fizik terakhir bagi minggu ini.
Pelajar tingkatan empat akan mula bercuti pada hari Rabu ini
Manakala pelajar Tingkatan satu pula akan mula bercuti pada besok hari.
saya pasti bosan di sekolah.
Saya telah menggalakkan pelajar 4A datang ke sekolah untuk belajar Fizik dengan saya walaupun mereka bercuti. Lagipun mereka perlu membuat persiapan untuk menduduki Peperiksaan Akhir Tahun pada 20 Oktober ini. Bagi saya, pelajar-pelajar perlu menumpukan perhatian yang lebih bagi topik di Tingkatan 4 untuk menempuhi SPM kelak.

Saya harap beberapa pelajar dapat datang pada hari cuti mereka. Saya pasti kebosanan jika tidak mengajar.
Korang datanglah!!! belajar kat Pusat Sumber....

Pada Sabtu yang lepas saya telah menerima bungkusan Sky Net daripada Terengganu.
Saya menempah tudung di sini. Tudungnya labuh dan kainnya sangat berkualiti. Saya sememangnya akan menempah lagi tudung seperti ini.
Cantikkan perempan di bawah ini. hehehhehe...



0 comments:

Post a Comment


up