Kemaskini Fail

Assalammualaikum wbt,
Pada 20 Jun ini pentaksir kawasan bagi mentaksir PEKA akan datang ke sekolah.
Sibuklah guru-guru Sains untuk menyiapkan eksperimen yang perlu dibuat. Lebih-lebih lagi guru Tingkatan 5 dan Tingakatan 3.
Termasuklah saya yang masih tidak lengkap melaksanakan 1 lagi eksperimen bagi pelajar Sains Tingakatan 5.
Apa pun, saya akan cuba menyempurnakan setiap tuagas sebaik mungkin.
Alhamdulillah Fail pentaksir bagi Fizik telah siap sepenuhnya.
Hanya tinggal Fail Pentaksir bagi Sains sahaja.

Kemudian pada bulan Julai pula, Nazir akan datang kesekolah bagi meneymak semua fail sekolah. Saya perlu memastikan fail-fail Pusat Sumber (hampir 50 keping fail),
fail PIBG dan Fail Panitia Fizik (hampir 14 keping fail) lengkap.

Alhamdulillah, Fail Panitia telah dilengkapkan pada hari ini, fail Pusat Sumber pula memang setiap hari saya lengkapkan dan hanya tinggal fail PIBG sahaja.

Pagi tadi saya ke CIMB Cawangan Kelana Jaya bagi urusan mendapatkan dana bagi PIBG dan tajaan untuk Hari Terbuka Sekolah.
Kemudian selepas tamat persekolahan, saya bergegas ke SK Perdana Jaya (SK SS17), Subang Jaya bagi urusan pengumpulan data NILAM Setengah Tahun.
Hari yang memenatkan~~

0 comments:

Post a Comment


up