Bertukar kepada yang lebih kacak

Ucapkan selamat tinggal kepada Sony Ericsson Satio yang hanya berjasa kepada saya selama 8 bulan sahaja.
Sangat leceh dengan telefon ini kerana baterinya yang cepat habis dan bila sedang bercakap di telefon selalu tertekan on hold. uhhh... tidak tahan.

Terima kasih atas jasa-jasa Satio selama ini yang menyebabkan suami marah kerana asyik terputus talian, sentiasa cepat habis bateri sehingga semua orang marah kepada saya kerana mereka ingatkan saya sengaja menutup telefon.



Kini, saya terpaksa menukar kepada telefon yang baru yang lebih kacak dan bergaya serta fungsinya yang lebih menawan.
Samsung GALAXY Ace



Setakat ini saya sangat bergembira dengan telefon ini.
Dengan menggunakan Android 2.2, saya dapat memuat turun pelbagai aplikasi yang berguna seperti Kitab Sahih Muslim, Quran Android, Belajar tajwid, Kamus, permainan yang banyak dan lain-lain lagi.
Memang teringin mahu membeli i Phone yang menjadi kegilaan ramai, tetapi difikirkan harganya ermmm....takpalah. Dari beli i Phone baik beli laptop.
Mahu beli Blacberry...ermmm...tak minat sebab guna Qwerty.
Nak beli Samsung GALAXY S II, mahal sangatlah pula.
Benda-benda teknologi, gajet-gajet elektronik ni cepat sangat turun harga. Bulan depan mesti dah keluar yang lebih kacak dari telefon saya ini dengan harga yang sama.

Jadi atas nasihat encik Suami yang tercinta, saya memilih Samsung GALAXY Ace.
Marilah usha telefon baru saya ini.

Boleh lihat di www.samsung.com




Semoga Samsung GALAXY Ace ini dapat berjasa pada jangka masa yang lama.
Duit saya sudah habis kerana Encik yang kacak ini.


0 comments:

Post a Comment


up