Persediaan Majlis Graduasi 2012

Assalammualikum wbt,

Kehangatan Hari Graduasi makin terasa. Tinggal 17 hari lagi sebelum waktunya.
13 Oktober ini sekolah saya akan menganjurkan Majlis Graduasi Kali Pertama.
Ye...Kali Pertama.
Oleh itu, sungguh besar tanggungjawab bagi merealisasikan majlis kali pertama ini.
Penglibatan saya dalam majlis ini secara tiba-tiba pada bulan Jun yang lalu, memandangkan guru yang bertanggungjawab telah dipindahkan.
Secara realitinya, seorang guru sememangnya sentiasa perlu bersedia dengan keadaan "tiba-tiba".

Bena

Alhamdulillah kerana dikurniakan pelajar-pelajar yang sungguh bersemangat membantu. Tidak sukar bagi saya menjalankan kerja walaupun AJK saya hanyalah bernama pelajar.
Pelajar saya membantu mendapatkan tempat dengan harga yang berpatutan dan selamat, pelajar saya mendapatkan syarikat pencetakan yang murah, pelajar saya juga membantu mendapatkan penaja-penaja, menjadi jurufoto dan kerja saya????
Pakai jubah sampel

Banyak juga....perlu membuat surat dan menjadi orang tengah bagi segala hal. Lupa pula, saya merupakan penyelaras segala hal berkaitan graduasi. Besarlah juga tugas saya kan?
Sangat tidak sabar menunggu cetakan Buku Graduasi Kali Pertama!
Terima kasih kepada Pengetua yang banyak memberi cadangan serta PK HEM yang banyak membantu dan menyokong saya!
Kepuasan saya ialah apabila pelajar saya gembira!
Semoga segala-galanya berjalan lancar.
InsyaAllah

0 comments:

Post a Comment


up