Poskad Percuma dari Hokkaido

Hokkaido merupakan pulau kedua yang terbesar di Jepun. Bandar utama Hokkaido ialah Sapporo. Saya paling gembira menerima set poskad Hokkaido ini. Saya menerima seplastik beg lengkap yang mengandungi informasi Hokkaido, Jepun. saya sememangnya tidak perasan akan poskad ini sehinggalah saya mengemas beg plastik tersebut. Maka, saya hanya mempunyai satu set sahaja poskad yang amat cantik ini. Poskad ini menunjukkan pemandangan tempat-tempat menarik di Hokkaido. Warna yang digunakan amat menarik! Sangat suka!

Sunset seen from Chiyoda Hill, Biei

Sunrise on Cape Erimo


Milk Road in Nakashibetsu

Trappist Monastery in Hokuto

Cantik kan?

MATTA Fair seterusnya ialah pada bulan 3 tahun hadapan. Sangat berharap Hokkaido dapat memberikan poskad cantik yang lain pula. Tak sabar XP.

0 comments:

Post a Comment


up