Belajar Laminating

Assalammualaikum wbt,
Hari ini diri menunjukkan tanda-tanda bakal dilanda demam.
Batu, sakit tekak dan selsema.
Saya gagahkan diri untuk datang ke sekolah.

Hari ini sedikit kesibukan tentang hal Pusat Sumber.
Saya mengajar beberapa Pengawas Pusat Sumber yang bertugas cara-cara laminating kertas A4 dan A3.

Proses mengajar

Saya telah memuat turun beberapa gambar yang mempunyai kata-kata hikmah dari i luv islam.
saya terus mencetaknya dan menyuruh pelajar laminate bagi ditampal di Pusat Sumber.
Sekarang Pusat Sumber sudah penuh dengan kata-kata hikmah.
Diharap ianya dapat meningkatkan motivasi pelajar.

masing-masing dah buat

Saya dengan bantuan Syamimi telah ke makmal Komputer untuk mencetak label-label untuk Pusat Sumber seperti Dilarang Membuka Kipas, Troli, Keep Silent, Sila letakkan buku di troli, Karel kering dan pelbagai lagi.

Fatimah: Saya Mahu Berjaya

Sangat suka dengan kata-kata ini

Terima kasih Mimi serta pengawas-pengawas yang bertugas hari ini yang telah banyak meringankan kerja saya.
Pengawas yang bertugas pada hari Jumaat memang rajin tidak kira pagi atau petang.
Mungkin kerana semuanya perempuan...
Apapun, teruskan kerajinan anda!

yang buat peace itu ialah Cik Safiyyah yang tidak termasuk dalam pembelajaran hari ini.

Dengan izin Allah swt, insyaAllah kita akan ketemu lagi.
Salam

0 comments:

Post a Comment


up