Mengecat Kata-kata Hikmah di PSS

Assalammualaikum wbt.
Alhamdulillah saya masih mampu berjalan dan bernafas seperti biasa.
Terima kasih kepada Allah swt.
Walaupun malam tadi saya sibuk menyiapkan Kertas Kerja PSS dan laporan Perkhemahan, namun saya masih boleh bekerja seperti biasa.

Hari ini saya merancang untuk mengecat Pusat Sumber dengan bantuan Pengawas Pusat Sumber.
Terima kasih diucapkan kepada Nurashikin Haron, Syamimi Fauzi dan Geraldine kerana sanggup balik lewat bagi membantu saya mengecat kata-kata hikmah ini.
Terima kasih tak terhingga terutamanya ditujukan kepada Nurashikin kerana mempelajari kemahiran mengecat dengan cepat dan kebanyakkan kerja mengecat dilakukan oleh beliau.
Saya banyak melakar kata-kata hikmah dan kemudian dicat olehnya.
Terima kasih Nurashikin.

Shikin sedang mengecat kata-kata hikmah

hasil selepas dicat dengan kata-kata hikmah

Kini Pusat Sumber telah dipenuhi dengan kata-kata hikmah.
Kata-kata hikmah yang dipilih sendiri oleh saya yang diharap dapat memberi sedikit impak kepada pelajar tiap kali membacanya.

Nurashikin dan Syamimi mengecat perkataan hello dalam pelbagai bahasa.

Masih terdapat ruang yang belum dilakar dengan kata-kata hikmah. Mungkin akan bersambung besok.
Semoga masih mempunyai tenaga pada hari esok.
Kesian pula mereka berdua, tiap kali diambil gambar, hanya belakang sahaja yang terlihat.
Budak-budak yang rajin perlu didedahkan mukanya supaya semua boleh mendapatkan khidmat bantuan mereka.

Nurashikin Haron ( Diambil dari facebook)

Nurul Ain Syamimi Fauzi (diambil dari Facebook)

Semoga bertemu lagi.

0 comments:

Post a Comment


up