Program Jelajah Sekolah Ain Maisarah

Assalammualaikum wbt.
Subuh tadi saya bangun awal. Teringat tentang Program jelajah Sekolah Ain Maisarah. Tahun lepas saya pernah menjemput beliau untuk ke sekolah saya namun beliau mempunyai jadual yang padat!
Tahun ini sekali lagi saya cuba mengantar mel ke pihak beliau bertanyakan tentang program ini sama ada masih berjalan atau tidak.
Alhamdulillah mel saya berbalas, dan pada 26 Julai 2011 Ain Maisarah dapat datang ke sekolah saya untuk berucap selama 15 minit di tapak perhimpunan dan mengadakan bengkel untuk 30 orang pelajar.
Gembiranya apabila mendengar berita ini.
Ain maisarah merupakan penulis yang diminati kebanyakkan pelajar Melayu di sekolah saya.
Buku-buku beliau sangat lucu.
beliau telah banyak menerbitkan buku di bawah Syarikat PTS Publications dan kebanyakkan buku beliau mendapat sambutan hangat di kalangan pelajar dan ada juga yang dicuri oleh pelajar tanpa disedari.

Sumber: Google

Berikut merupakan antara buku yang ditulis oleh beliau:

Impiana 1/ Impianan 2/ Impiana 3/Impiana Final/ Aku mahu ke New York 1/ Aku mahu ke New York 2/ Aku Mahu Popular/ Aku mahu Saiz S/ Aku Mahu Buli/ Aku Mahu Superbibik/ Projek Diet Ain Maisarah/ Projek Fesyen Ain Maisarah/ Tak Bisa Mencintaimu/ Cinderellah vs Rapunzellah/ Sekolah Sri Bangsar

Jom tengok blog pink Ain Maisarah
http://ainmaisarah.blogspot.com/

Judul bukunya sangat menarik.
Semoga Pengetua meluluskan Program jelajah Ain Maisarah!
Amin

1 comments:

Ain The Blogger said...

Kak Ain boleh datang sekolah adik x??
Ain ngan kawan2 teringin nk jumpa Kak Ain....:)

Post a Comment


up